Příručka pro začínajícího podnikatele
Budujte svou vizuální identitu!
Péče o značku je velmi důležitá, ale často zanedbaná povinnost
Podnikáte-li za účelem zisku, pak pro vás brand musí být něco jako svatý grál.
Podnikatelé často zapomínají na to, že lidé vnímají především očima.
Všichni známe ten pocit … něco vidíte, až vás z toho zamrazí.
Zaujmout v dnešním zcela nasyceném tržním prostředí není jednoduchý úkol, ale pokud váš produkt zaujme, najde si svého zákazníka.
Důvodů, proč mnozí podnikatelé nepečují o svoji značku je mnoho. Nejčastěji slyšíme „jsme malá firma“. To je ale velký omyl!
V dnešním digitálním světě na velikosti nezáleží
Drobný podnikatel i živnostník musí brát svoji značku stejně vážně jako nadnárodní společnost.
Pokud se o vzhled své značky a svých produktů staráte, máte předpoklad uspět. Vaše značka je vaše jméno. Je to pilíř celé firemní kultury.
Správně nastavená firemní identita je základním kamenem pro následný růst. Značka, která vizuálně budí důvěru, je pro další marketingovou práci nezbytná.
Nesmíte se dívat na budování firemní identity jako na jednorázovou událost, ale jako na dlouhodobý proces.
Vaše značka je vaše jméno. Je to pilíř celé firemní kultury
Nyní se zeptejte sami sebe. Zaslouží si vaše značka, produkt či služba lepší péči?
Svěřte péči o svou značku do našich rukou. Vyhodnotíme aktuální stav a v případě potřeby provedeme kompletní re-brand.
Ukážeme Vám, že je to možné, aniž byste museli jednorázově vynakládat velké finanční prostředky.
Pokud ještě stále nevíte proč používat jednotný vizuální styl, podívejte se na ukázku užití grafické identity na obrázku zobrazeném pod textem.
ÁJA RADÍ
Co je to brand?
Podle angl. slova značka. Brand je souhrnné označení pro jednotný vizuální styl. Jedná se o styl a způsob prezentace vaší značky, produktu či služby na veřejnosti. Někdy označováno jako korporátní či firemní identita nebo zjednodušeně grafická identita.
Jak mám budovat jednotný vizuální styl?
Podnikáte, chcete modernizovat nebo máte připravený nový podnikatelský plán? Je na řadě tzv. brand building. Obvykle se začíná tvorbou logotypu, v němž by se měl odrazit název a předmět vašeho podnikání. Neméně důležitý je také výběr firemních barev, grafické podoby písma a celkového stylu, který budete používat při komunikaci. Před tím, než se rozhodnete pro tvorbu grafické identity svépomocí, vám dáme radu. Věnujte se svému podnikání a tuto odbornou práci přenechte profesionálům. Zanechte nám kontakt a můžeme nezávazně prokonzultovat váš záměr.
K čemu je mi grafický manuál
V průběhu podnikání můžete mít různé dodavatele na různé činnosti. Dodavatel, který přichází do styku s grafikou firmy je povinnen řídit se pravidly. Ty definuje grafický manuál pro užití jednotného vizuálního stylu. Jedná se o souhrn pokynů pro užití identity v praxi. Pravidla se poté aplikují při přípravě polygrafických vzorů jako např. vizitky, dopisního papíru, obálky, pvc cedulek, brožur a dalších tiskovin, ale také při tvorbě grafiky internetových stránek nebo e-marketingu.
Váš produkt může být úchvatný.
Dobrá zpráva je, že máte dost možností, jak o tom přesvědčit i zákazníka.