BUDOVÁNÍ OBCHODNÍ ZNAČkY

Zamysleli jste se někdy nad tím, co stojí za úspěchem různých, třeba i světových značek? Je jedno, jak je vaše firma velká, společným znakem všech úspěšných podniků je srozumitelná vizuální podoba a systém prezentace, který je unikátní, vizuálně jednotný, navázaný na úspěšný obchod a marketing. Nezáleží na tom, zda-li prodáváte zboží nebo služby, pokud nemáte zcela zřetelnou vizuální identitu, budete to v dnešní době mít mnohem složitější. Budování obchodní značky nebo také brand building je svým způsobem “běh na dlouhou trať”, která prakticky nemá cílovou pásku.

Základním stavebním kamenem ve všech případech je název, potažmo logotyp, tedy logo čili grafický identifikátor, který si klienti spojí s Vaším jménem. Většinou by měl symbolizovat něco z vašeho oboru. Čím nápaditější logotyp, tím lépe. Pokud již logo i celou grafickou identitu máte, musíte se zaměřit na vizuální identitu vašeho produktu či služby, kterou nabízíte. V tomto ohledu nikdy nesmíte polevit a snažit se neustále vizuální identitu modernizovat, zkrátka posouvat dál v tržním prostředí, ve kterém se pohybujete. Nezapomeňte, že trh se neustále vyvýjí a vy se musíte přizpůsobit. Dnes už to tolik nevnímáme, ale vzpomeňme na časy začatků třeba malé společnosti Levi&Strauss, která éru zlaté horečky dokázala obrátit ve “světový” byznys.

“Těžaři potřebovali jeansy a tak jim je tam naservírovali pod nos.”

Takto je potřeba uvažovat. Dnešní prostředí je nasycené konkurencí a uspět mohou jen ti nejlepší. Rozjet podnikání bez tržní analýzy, bez nápadu, bez precizního vizuálního identikitu je nezodpovědné a většinou vede k neúspěchu. Pokud máte dobrý nápad, funkční byznys a chcete jej posunout dál po vizuální stránce, jste tady správně.

Pokud chcete více péče pro svoji značku, pro svůj produkt či službu, vyplňte náš formulář v sekci kontakty a my vás budeme neprodleně kontaktovat.